Etykiety

sobota, 30 czerwca 2018

Podaj Dalej 2/2018 - KTO CHĘTNY?

Mam dziś dla Was kolejną w tym roku zabawę Podaj Dalej!
Zapisałam się do niej u Agi prowadzącej blog Avrea. W paczuszce znalazła takie cudeńka: dwie piękne świeczki, przydasie do zrobienia kolczyków, bawełnianą tasiemkę, którą z pewnością wykorzystam, krem do rąk, małą słodkość i herbaty.
Ago, pięknie dziękuję za upominki!

Teraz czas na ogłoszenie zabawy u mnie!
Zasady są następujące:
Zabawa tylko dla osób aktywnie prowadzących bloga.
2 pierwsze osoby, które wyraża w komentarzu chęć udziału w zabawie otrzymają ode mnie upominki.
Na wysłanie paczek mam 365  dni, ale postaram się to zrobić wcześniej. 
Osoby, które otrzymają ode mnie upominki zobowiązane są ogłosić kontynuację zabawy u siebie.

Po zapisaniu się proszę o przesłanie do mnie maila z adresem - na pasku bocznym znajduje się formularz kontaktowy :)

5 komentarzy:

  1. Chętna :) Już piszę adres :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię tę zabawę, chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Witam w zabawie i czekam na dane do wysyłki. Prześlij je proszę na mojego maila: agnieszka.szwajkowska@gmail.com

      Usuń
  3. Nie musisz długo czekać na zgloszenia, nic dziwnego tworzysz piękne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń