Etykiety

czwartek, 3 maja 2018

Dwie urocze sówki

Sowich poduch dawno już nie szyłam.
Jednak widząc zalegające u mnie materiały postanowiłam w końcu je wykorzystać i uszyć sówki w nowej odsłonie.
A co w nic nowego? Te sówki mają długie rzęsy, które dodają im dodatkowego uroku :)
Ra różowa sówka znalazła już swoją właścicielkę. 
Uszyłam ją z połączenia różowej bawełny w kropelki oraz szarego minky. 
Druga sówka nadal czeka na swoją właścicielkę. To połączenie turkusowej bawełny w groszki i koralowego minky. 

8 komentarzy:

  1. Uroczne a z tymi rzęskami wyglądają zalotnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Są przeurocze.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sowy wyglądają bardzo imponująco i w sumie nadają się dla każdego dziecka do przytulania. U mnie dzieciaki ostatnio złapały modę na gry edukacyjne https://modino.pl/gry co musze przyznać bardzo mi się podoba. Lubię jak dzieci bawiąc się od razu się uczą.

    OdpowiedzUsuń