Etykiety

wtorek, 3 kwietnia 2018

Podaj Dalej - 1/2018 KTO CHĘTNY???

Na początku muszę pochwalić się piękną zawartością paczuszki, jaką dostałam od Teresy prowadzącej blog Teresa i jej prace. A wszystko to, w ramach blogowej zabawy Podaj Dalej, którą ogłosiła ona na swoim blogu. Zdążyłam się na nią zapisać. 
Paczka przyleciała do mnie tuż przed Wielkanocą. Znalazłam w niej piękną igłą malowaną pisankę oraz anioła z dmuchawcami na deseczce. Dalsza jej zawartość to nici, które na pewno mi się przydadzą i trochę słodkości.
Teresko, bardzo dziękuję za tak cudowne upominki.
Teraz czas na zabawę u mnie! Zasady są proste:
Zabawa tylko dla osób aktywnie prowadzących bloga.
2 pierwsze osoby, które wyraża w komentarzu chęć udziału w zabawie otrzymają ode mnie upominki.
Na wysłanie paczek mam 365  dni - ale postaram się to zrobić wcześniej. 
Osoby, które otrzymają ode mnie zobowiązane są ogłosić kontynuację zabawy u siebie.
Po zapisaniu się proszę o przesłanie do mnie maila z adresem - na pasku bocznym znajduje się formularz kontaktowy :)

7 komentarzy:

  1. Hmm... ja bym chciała... baaardzo, ale nie wiem czy mogę, bo niedawno razem się bawiłyśmy...
    Tak czy siak - życzę powodzenia wszystkim - to moja ulubiona zabawa blogowa :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu nie ma limitów więc na pewno możesz! Daj więc znać, czy rezerwować Ci miejsce :)

      Usuń
    2. Koniecznie!!!! :-)
      Dziękuję!

      Usuń
  2. To ja się zgłaszam chętnie :) Wiesz, że uwielbiam Twoje wyroby ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostałaś świetne upominki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak czy siak - życzę powodzenia wszystkim - to moja ulubiona zabawa blogowa :-)


    สมัคร D2BET
    Gclub

    OdpowiedzUsuń