Etykiety

środa, 22 listopada 2017

Torba hobo i poszewki na poduchy

Ostatnio mój blog zdominowały torby szyte z tkaniny tapicerskiej imitującej rattan. Czas na mały powrót do tkanin tapicerskich o workowatym splocie.
Tym razem uszyłam torbę hobo dla pewnej cudownej ceramiczki w ramach prywatnej wymianki. Wiem, że moje torby podobają jej się od dawna i na tą wymiankę już w wakacje się umówiłyśmy, jednak dopiero teraz doszła ona do skutku.
Na materiał zewnętrzny została wybrana szara tkanina, z kolei w środku znalazła się podszewka w kolorowe kwiaty.
Dodatkowo zgodnie z życzenie uszyłam też 2 poszewki na kanapowe poduchy. Poszewki mają ok 40 na 65 cm. Zapinane są na zamek. Zostały uszyte z pięknej bawełny typu home decor w liście monstery.
A co dostałam w zamian dowiecie się już niebawem ;)

5 komentarzy: