Etykiety

środa, 21 czerwca 2017

Kosmetyczki na okrągło

Kolejne jedyne w swoim rodzaju kosmetyczki są już w rękach nowych właścicielek.
Pierwsza z nich to kosmetyczka z pięknym marokańskim wzorem, którą uszyłam w ramach jednej z ostatnich wymianek.
Dwie kolejne kosmetyczki uszyłam dla pewnej Aśki. Miały być niespodzianką. Aśka, to tak pozytywna osoba, że bez multikoloru się nie obyło. 
Powstała więc mała kosmetyczka do torebki w egzotyczne ptaki i kosmetyczka XXL w folkowym wydaniu mieszcząca wszystko.
Ostatnią kosmetyczkę uszyłam dla znajomej. Tym razem to praktyczna kosmetyczka do torebki z motywem modnych obecnie strzał :)

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twoje szyjątka Agniesiu :) Zawsze mnie zaskakujesz różnorodnością i ciekawym dopasowaniem kolorów i wzorów :) A Twoje kosmetyczki wymiatają :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne tukanowa mnie się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie kosmetyczki wyglądają pięknie:) Materiały i kolory super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie piękne i praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super tkaniny :) i wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnia bardzo mi się podoba, ale ta multikolorowa też jest świetna. :D

    OdpowiedzUsuń