Etykiety

niedziela, 21 maja 2017

Muminek

Niezapomniana postać z mojej ulubionej bajki z dzieciństwa znalazła się ostatnio na jednej z moich poduszek. 
Kiedyś było etui na telefon z mroczną Buką, a dziś czas na bardzo radosnego, nieco naiwnego i łatwowiernego ale niesamowicie sympatycznego Muminka.
O poduszkę tą zostałam poproszona  ramach jednej z prywatnych wymianek z Panną Kajką. Był to prezent dla jej przyjaciółki, która jest fanką fińskiej bajki.
Aplikację Muminka naszyłam z cienkiego filcu. Detale wyszyłam prostym ściegiem,  
Baza poduszki to połączenie szarej bawełny w kropeczki i minky w turkusowym kolorze.
Mam nadzieję, że poduszka ta przypadła do gustu nowej właścicielce. 

13 komentarzy:

  1. Wspaniała poduszka, postać muminka wyszła Ci rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podusia zwalista - super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna poduszka, Muminki były jedną z moim ulubionych bajek w dzieciństwie

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieci uwielbiają się przytulać do takich poduszeczek....Super...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna poducha :) Uwielbiałam w dzieciństwie tą bajkę, dlatego z sentymentem i uśmiechem na ustach podziwiam Twoje dzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna poducha, jak dawno już Muminków nie widziałam. Z przyjemnością można sobie powspominać dzieciństwo a z taką poduchą to nawet trzeba :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka śliczna! I przywołuje tyle pięknych wspomnień. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na żywo wygląda jeszcze lepiej i już jest ukochaną poduszką do spania dla mojej przyjaciółki, bo wygodna jest niesamowicie ;)

    OdpowiedzUsuń