Etykiety

piątek, 24 marca 2017

Pojemna torba hobo - strzał w 10!

Dziś przedstawiam Wam kolejną uszytą przeze mnie torbę typu HOBO. Tym razem jest to torba w pełnym wydaniu, czyli z długim paskiem, którego moja pierwsza torba uszyta dla mnie nie miała. 
Tą torebkę uszyłam dla koleżanki. Materiał wierzchni (tkanina tapicerska) jest na żywo podobny do tego, z którego uszyłam swoja torbę. Nieco mniejszy melanż, ale nie jest jednolity. Szary kolor ma w tym przypadku odcień zimny (moja torba ma ciepłą barwę).
W środku torby jest podszewka w duże strzały na granacie.
A tak torba prezentuje się na jej nowej właścicielce :)

9 komentarzy:

  1. Super pomysł i wykonanie...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sprawa.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń
  3. przydałaby mi się taka torba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna torba, bardzo takie lubię nosić :D Podoba mi się też podszewka, wygląda ciekawie :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo zgrabnie wygląda, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, duża torba. Na pewno wszystko się w niej pomieści :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń