Etykiety

środa, 13 lipca 2016

Etui na notebook w egzotycznej odsłonie

Nie wiem, jak pozostałe osoby zajmujące się szyciem czy innym rękodziełem, ale ja bardzo lubię, gdy osoby trzecie proszą mnie o uszycie czegoś, czego jeszcze nie szyłam. Albo gdy mają pomysł na wykonanie czegoś, co już szyłam, ale w nowej odsłonie. Potwierdza się powiedzenie, że co dwie głowy, to nie jedna. Sama raczej nie wymyśliłabym tego wszystkiego, co już widzieliście i tego, co jeszcze zobaczycie.
Tak też jest z najnowszym etui na notebook, które uszyłam. Niby wszystko to samo: filc, zapięcie na klapkę, a jednak jest to nowość u mnie!
Po raz pierwszy uszyłam etui z dodatkową kieszenią np. na zasilacz, myszkę itp. Kieszeń ta naszyta jest od zewnętrznej strony etui. 
Żeby ani notebook ani pozostałe rzeczy nie wypadły z etui obie kieszenie przytrzymywane są za pomocą 1 klapki zapinanej na zatrzask magnetyczny.
Filc na życzenie zamawiającej osoby połączyłam z kolorową bawełną w egzotyczne ptaki. Naszyłam ją na zewnętrzną stronę małej kieszenie, obszyłam nią klapkę i wyłożyłam nią także wnętrze głównej kieszeni pokrowca.

14 komentarzy:

  1. Super :) Pokrowiec wygląda rewelacyjnie z tą kolorową kieszonką :) Bardzo egzotycznie i wakacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł! Genialne etui.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry pomysł z tą kieszonką. Też często mi się zdarza, że klienci mobilizują mnie do tworzenia czegoś nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie skomponowane:) Pięknie się prezentuje:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda super a te tropikalne ptactwo w sam raz na lato

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello . Want to share your blog with the world? To find people who share the same passions as you? Come join us.
    Register the name of your blog URL, the country
    The activity is only friendly
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    We hope that you will know our website from you friends.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Have a great day
    friendly
    Chris
    We follow your blog, please Follow our return
    All entries will receive a corresponding Arwards has your blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne etui. Ptaszki są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajniutkie :) takie pozytywne i mega kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń