Etykiety

czwartek, 7 kwietnia 2016

Prywatne wymianki z Ceresti i z Gosią oraz wygrane Candy

Do wymianek zaprasza mnie coraz więcej osób. I to zarówno na blogu, jak i na Facebooku oraz na Instagramie. Przyznam szczerze, że z powodu napiętego terminarzu nie włączam się we wszystkie wymianki. Wybieram tylko te propozycje, które trafiają w mój gust, styl i zapotrzebowanie. W pozostałych nie zamykam do końca możliwości wymiany, ale odkładam ją w czasie.

Dziś pokażę Wam 2 wymianki, w których z mojej strony brały udział kosemtyczki.

 Do pierwszej z nich na Instagramie zaprosiła mnie Dominika - właścicielka profilu Ceresti, która robi ręczna biżuterię z agatu. Generalnie nie zawsze taka biżuteria trafia w mój gust, ale tym razem zaproponowany został mi komplet bransoletek, który wpadł mi w oko.
Oto ona:
Dominiko, bardzo dziękuję za propozycję i wspólną promocję :)

W zamian za bransoletki uszyłam Dominice 2 kosmetyczki - większą z szerszym dnem  i mniejszą płaską idealną do torebki.
Kolory kosmetyczek i  podszewek dobrałam zgodnie z życzeniem zamawiającej :)
Z kolei na facebooku należę od niedawna do grupy Wymianki ręcznych robótek. Tam wymienia się ze sobą wiele zdolnych osób. Tam też z pewną Gosią postanowiłyśmy się wymienić. Od Gosi otrzymałam genialną szkatułkę na drobiazgi. 
Do Gosi, a właściwie do jej córki trafiła uszyta przeze mnie duża kosmetyczka.
No i jeszcze jednym muszę się pochwalić :) Wygrałam urodzinowe candy u Rosy Owl! Zobaczcie co za nagrodę niespodziankę dostałam :)
W kopercie znalazłam 2 wykrojniki z napisem "Kocham Cię" oraz "Sto lat" oraz fajny badzik :)

7 komentarzy:

  1. zapraszam do wzięcia udziału w konkursie :)
    http://www.inszaworld.com/2016/04/konkurs-z-sashka/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wymianka i świetne prezenty, i nic tylko podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna wymianka:)Gratuluję wygranej w candy!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna wymianka , śliczne kosmetyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne wymianki, kosmetyczki są genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna wymianka. Tylko pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna wymianka.
    Gratuluję niespodzianki : )
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń