Etykiety

piątek, 10 lipca 2015

Tulipany z bawełny cz. III

Po raz kolejny przedstawiam Wam szyte przeze mnie tulipany. Trochę się u mnie uspokoiło z ich szyciem, ale nadal od czasu do czasu jakieś tulipany powstają. Żeby Was do reszty nimi nie zanudzić postaram się pokazywać Wam nowe zestawienia kolorystyczne.

Te tulipany wykonałam dla znajomej do pokoiku jej małego synka. Kolory pasują do wystroju pokoju. Pierwszy raz szyłam tulipany granatowe i niebieskie - prawda, że są ładne?
Ciekawie wygląda ten trójkolorowy bukiet. Mi strasznie przypadł do gustu :)

Oto dobrze Wam już znane żółte tulipany w kropeczki i fioletowe w groszki. Jednak po raz pierwszy tworzą one jeden bukiet. Prawda, że radosny?

A oto połączenie tulipanów z koralowej bawełny w kropeczki z bawełną w fioletowe paseczki. Paski z kropkami w tym przypadku bardzo fajnie się komponują, prawda?

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładne i optymistyczne. (Widzę je pierwszy raz, bo nie śledziłam Twojego bloga od początku.) Zestawienia kolorystyczne super. Pozdrawiam :)

    PS. Zielone też byłyby ładne, prawda? ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te tulipany. Mówiłam, że uszyję , a jeszcze żadne u mnie nie powstały... Najlepszy zestaw nr. 1 według mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!!! I mam nadzieję, że jak letnich i jesiennych kwiatów zabraknie, to uszyjesz całoroczne niewiędnące tulipany ;)

      Usuń
  3. Wszystkie piękne, ale ja najbardziej podziwiam i cenię szyte łodygi, nie podobają mi się takie owinięte tkaniną:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Te łodygi jest za co cenić, bo są mega praco i czasochłonne ;)

      Usuń