Etykiety

czwartek, 16 kwietnia 2015

Poduszka Super Koza


Gdy uszyłam Super Sowę pisałam Wam, że jestem ciekawa z jakim kolejnym superbohaterem przyjdzie mi połączyć poduszkę sowę. Do tej pory nie powstała tego typu mieszanka. Po drodze nadarzyła się okazja do uszycia poduszki Batmana. A teraz przyszła kolej na połączenie kozy z charakterystycznym znakiem i barwami Supermana. Tym razem poduszka powstała na specjalne życzenie.

Długo zastanawiałam się jak ją uszyć. Na początku głowa miała być osobno i miały dojść 4 kończyny, Ale doszłam jednak do wniosku, że to nie byłaby poduszka, a bardziej przytulanka. Postanowiłam iść więc w utarty już przeze mnie sposób szycia tego typu poduszek, czyli całość z jednego elementu, a na nim naszyte filcowe wykończenie. W tym przypadku to, co mówi o tym, że to koza, to oczywiście głowa. No i kozia bródka ;)

Super Sowa, Super Koza - czas na kolejne pytanie: Co następnym razem pojawi się na poduszce Super...?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz