Etykiety

piątek, 10 sierpnia 2018

Podaj Dalej 3/2018 - kto chętny?

Niedawno zapisałam się do kolejnej w tym roku zabawy Podaj Dalej! Tym razem jej organizatorką była Spalona Artystka tworząca piękna biżuterię.
W niewielkiej paczuszce znalazłam 2 urocze bransoletki, genialny breloczek oraz przydasie do tworzenia biużterii.
Spalonej Artystce bardzo dziękuję za te urocze drobiazgi.
Teraz czas na ogłoszenie zabawy u mnie!
Zasady są następujące:
Zabawa tylko dla osób aktywnie prowadzących bloga.
2 pierwsze osoby, które wyraża w komentarzu chęć udziału w zabawie otrzymają ode mnie upominki.
Na wysłanie paczek mam 365  dni, ale postaram się to zrobić wcześniej. 
Osoby, które otrzymają ode mnie upominki zobowiązane są ogłosić kontynuację zabawy u siebie.

Po zapisaniu się proszę o przesłanie do mnie maila z adresem - na pasku bocznym znajduje się formularz kontaktowy :)

3 komentarze:

  1. Na jedno podaj dalej już się zapisałam..., ale co tam, mam nadzieję, że dam radę;-) więc się zapisuję, tym bardziej ze u Ciebie sporo pięknych uszytek, a ja nie szyję, w zasadzie;-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. na początku blogowania bawiłam się w te zabawy, przez dłuższy czas już się nie bawię, ale co tam, znowu się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spóźniłam się :( No cóż...

    OdpowiedzUsuń