Etykiety

niedziela, 26 sierpnia 2018

Modowa torebka na ekstra wyjścia

Macie czasami taki problem, że zaglądacie do szafy i ewidentnie wiecie, że brakuje w niej pewnych mega istotnych elementów garderoby? Ja tak mam co jakiś czas. I nie chodzi tu o to, że nie mam się w co ubrać (ten problem, to zupełnie inna sprawa). Chodzi o brak tak zwanych rzeczy typu must have. Do niedawna w mojej szafie brakowało klasycznej, białej, bawełnianej koszuli, a dziś nie wyobrażam sobie, jak mogłabym bez niej żyć. Podobnie jest z czarną, klasyczną marynarką, przynajmniej jedną parą szpilek, wygodnymi trampkami i klasycznymi niebieskimi dżinsami. 
Od wielkiego dzwonu zauważam, że nie mam istotnych damskich dodatków na specjalne okazje - a mianowicie małych torebek. Tak się dzieje przed weselami, czy tak jak teraz przed chrzcinami. Nie zawsze jeden model jest na tyle uniwersalny, żeby pasował do każdego rodzaju kreacji i na każdą okazję.  
Tym razem potrzebowałam czegoś, co nie będzie czarne, co będzie pasowało do sandałów i zmieści mój spory portfel i kilka innych niezbędnych rzeczy. Uszyłam więc sobie taką złoto-brązową torebkę z czarnym dodatkiem. To połączenie metalicznej ecoskóry i weluru tapicerskiego.

Ma wymiary 21 x 26 cm i dno o szerokości 5 cm. 
Zapinana jest na zamek. W środku posiada mała kieszonkę. 
Ma długi regulowany pasek.
Podszewka idealnie do mnie pasuje ;)
Mimo, że ostatecznie dziś jest u nas za chłodno na sandały i założyłam szpilki, to ta torebka do całej kreacji wygląda genialnie!
Jestem z siebie mega dumna :)

6 komentarzy:

  1. No no popieram poprzedniczkę, torebka jest genialna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje bo torebka ful wypas jak to sie mowi :) a podszewka genialna !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest bombowa! Sama bym taką przygarnęła dla siebie. Zwykle czarna bądź beżowa, a tutaj coś zupełnie innego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna! Kolorystyka jest cudowna! Podszewka miodzio, idealnie tutaj pasuje:)

    OdpowiedzUsuń