Etykiety

środa, 29 marca 2017

DeeDee i Ryszard uwiecznieni na poszewkach

Jej właścicielka zamówiła kolejne z wizerunkiem i imionami kotów jej córki - dwóch słodkich kotów rasy maine coon DeeDee i Ryszarda.
 Koty nie są rude, a ciemne, wiec użyłam czarnego filcu na ich postacie. Nie znalazłam gotowego szablonu tych kotów, wiec przerobiłam szablon zwykłego kota dodając mu trochę sterczącej sierści przy głowie, robiąc puchaty ogon i szpiczaste uszy. 
Pozostałe elementy poszewek, zgodnie z życzeniem pozostały takie jak poprzednio - szara podstawa (użyłam na nią bawełny typu home decor), fioletowe detale - troczki i motylki.
Imiona kotków naszyłam za pomocą szablonów liter mojej maszyny.
I tak oto kolejne 2 kotki zostały uwiecznione na poszewkach, które będą niepowtarzalną i spersonalizowaną dekoracją domu :)

6 komentarzy:

  1. Świetne prace :) Sama jestem miłośniczką kotów, więc uwielbiam takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne poszewki, koty wyszły wspaniale. Bardzo podoba mi się pomysł z imionami uwiecznionymi w ten sposób. :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowo Agnieszko;)

    OdpowiedzUsuń