Etykiety

poniedziałek, 19 listopada 2018

Poduszki do pokoju małej Helenki - gwiazdki i łabędź

Taki magiczny zestaw poduszek do pokoju małej Helenki uszyłam kilka dni temu. 4 poduszki gwiazdki i królewski łabędź. Muszę przyznać, że razem ten komplet prezentuje się genialnie i już niebawem rozgości się w nowym domku. 
Poduszkę łabędzia uszyłam na podstawie własnego wykroju. Wykorzystałam tu białą bawełnę w srebrne gwiazdki i srebrną tkaninę zwaną lamą. Tą tkaninę miałam w rękach po raz pierwszy i ile się z nią namęczyła, to moje! Okazało się, że jest tak cienka i tak elastyczna, że musiałam do jej szycia użyć specjalnych cieniutkich igieł do elastycznych materiałów.
Łabędź ma łącznie ok 58 cm wysokości i 58 cm długości.
4 gwiazdki: srebrna, biła w gwiazdki i 2 poduszki dwustronne (musicie mi tu uwierzyć na słowo) różowo- biała i szaro-różowa. Mają ok 47 cm szerokości.
A teraz jeszcze muszę uszyć ochraniacz do łóżeczka i duża paka poleci do małej Helenki :)

3 komentarze:

  1. Wymarzony komplecik każdej księżniczki. Super jest ten połyskujący materiał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne. Cudownie się prezentują. Poducha - łabędź rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny komplet dla małej księżniczki :)

    OdpowiedzUsuń