Etykiety

niedziela, 25 listopada 2018

Podaj Dalej 4/2018 - kto chętny?

Uwielbiam niespodzianki! Pomimo, że do zabaw Podaj Dalej zapisujemy się świadomie, to często paczka, jak do nas przychodzi może okazać się totalnym zaskoczeniem. I nie chodzi mi tu wyłącznie o jej zawartość. Czasami zaskoczeniem jest bardzo szybko otrzymana paczuszka, a czasami zaskoczeniem jest jej dostanie, bo od zapisania się do zabawy mija tyle czasu, że zapominamy o tym totalnie. Tak było tym razem. 
Niecały rok temu zapisałam się od zabawy Podaj Dalej u Agnieszki prowadzącej blog Zafolkowana.
Wczoraj dostałam paczuszkę, a w niej takie cudeńka: 2 kupony folkowej bawełny, tasiemki, notes do torebki i taki na lodówkę, cudowną broszkę, ludowy magnes na lodówkę oraz garść guzików cudownej urody. Aaaa! I czekolada w moim ulubionym połączeniu z truskawkowym nadzieniem!
Ago! Bardzo dziękuję za ten piękny upominek :)
Teraz czas na ogłoszenie zabawy u mnie!
Zasady są następujące:
Zabawa tylko dla osób aktywnie prowadzących bloga.
2 pierwsze osoby, które wyraża w komentarzu chęć udziału w zabawie otrzymają ode mnie upominki.
Na wysłanie paczek mam 365  dni, ale postaram się to zrobić wcześniej. 
Osoby, które otrzymają ode mnie upominki zobowiązane są ogłosić kontynuację zabawy u siebie.

Po zapisaniu się proszę o przesłanie do mnie maila z adresem - na pasku bocznym znajduje się formularz kontaktowy :)

4 komentarze:

  1. same cudowności dostałaś, ja bym się zapisała chętnie, ale niedawno brała udział u Ciebie w takiej zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma ograniczeń co do zapisów. Jak chcesz się znowu zapisać, to zapraszam :)

      Usuń
  2. Paczuszka w sam raz dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro zapraszasz to ja się piszę na zabawę:).

    OdpowiedzUsuń