Etykiety

piątek, 2 marca 2018

Militarne króliki - znajdź różnicę

Militarne króliki w stylu Maileg! Są podobne, ale nie identyczne, bo w rękodziele nie ma 2 identycznych rzeczy. Moje szycie to nie linia produkcyjna w fabryce, więc każda rzecz jaką stworzę jest jedyna w swoim rodzaju i niepowtarzalna. 
W tych królikach bez problemu można dostrzec różnice. Mimo, że ubrane są w koszule i spodnie moro, mimo, że uszyte są z takiej samej bawełny, to jednak każdy z nich jest wyjątkowy.
Jak widzicie, jednemu z nich uszy się bardziej rozłożyły, a drugi ma jedno uchu bardziej pochylone do drugiego, które jest niemal pionowe - zabieg totalnie nie celowy. Tak po prostu wyszło.
Żołnierze dzielnie pozowali mi do zdjęć.
Niestety zapomniałam uchwycić na nich i pokazać Wam, że na spodniach króliki mają typowe boczne kieszenie charakterystyczne dla bojówek. Musicie wiec uwierzyć mi na słowo ;)
Dostrzegliście w tych królikach różnice?

8 komentarzy:

  1. super królikowi żołnierze

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra! Jestem zachwycona :) Takiej króliczej armii jeszcze nie było :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie ważniaki! Boskie, nie widziałam jeszcze królików w takiej wersji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajowe chłopaki w mundurach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ekstra! Za mundurem panny sznurem :):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chociaż wielka ze mnie pacyfistka, króliki ogromnie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń