Etykiety

wtorek, 20 marca 2018

Marynistyczna wyprawka dla chłopca

Moja bratowa na szykuje prezenty dla dziecka swojej znajomej, które w czerwcu ma pojawić się na tym świecie. Zaproponowała jej kilka rzeczy z tego co szyję i wybrała pościel do wózka, kostkę sensoryczną i żyrafę. Wszystko w marynistycznym klimacie, bo mieszkamy nad morzem. 
Jest to zestaw dla chłopca.
 Bratowa sama wybrała na niego tkaniny.
Kocyk i podusia to połączenie ślicznej bawełny w urocze marynarskie misie i minky w kolorze lodowego błękitu. Patrząc na to, jaki mamy tu klimat (krótkie i kapryśne lato), zdecydowała o tym, żeby kołderka była ocieplona.
Oczywiście nie zabrakło tu kolorowych tasiemek.
Żyrafa także nawiązuje do morskiego klimatu - uszyłam ją z bawełny w granatowe i  turkusowe stery. 
Kostka to połączenie takiego samego minky jak w przypadku pościeli, bawełny w kotki i szarej bawełny w kotwice - czyli dalej jesteśmy w marynistycznym klimacie. 
Kostka grzechocze, jedna z jej ścianek szeleści, ma mnóstwo kolorowych tasiemek o różnej szerokości, długości i fakturze, oraz gryzak. 
Wiele mam już za sobą kolejnych, przeróżnych projektów dla dzieci i wiele jeszcze przede mną. Także systematycznie pojawiać się będą u mnie kolejne posty z nowościami i nie tylko ;)

9 komentarzy:

  1. Śliczny komplet! Misiaczki w marynarskich czapeczkach są przesłodkie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny komplet :) Jestem nim oczarowana :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna, szczególnie ta żyrafka jest słodka

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy komplet....Ja bardzo lubię wymyślać coś dla dzieciaczków...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze :-) I perfekcyjnie wykonane :-) Podziwiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tę tematykę :), super wyprawka :)

    OdpowiedzUsuń