Etykiety

piątek, 6 maja 2016

Poduszki podróżne - idealne na wakacyjny czas

Majówka za nami! Sezon urlopowy rozpoczęty! 
A co w podróży przydaje może się przydać i dzieciom i dorosłym? Poduszki podróżne, które sprawiają, że drzemka w czasie jazdy staje się przyjemniejsza i wygodniejsza. 
Oto kilka uszytych przeze mnie poduszek podróżnych dla małych i dużych. 

Pierwszą uszyłam dla kilkuletniej dziewczynki. Śliczne fioletowe minky połączyłam z bawełną w kolorowe jeże. Mam nadzieję, że z nią podróż jest weselsza!
Kolejna powstała z myślą o dorosłej osobie. Szare minky zostało połączone z jednolitą chabrową bawełną - o takie kolorystyczne połączenie zostałam poproszona. 
A teraz ostatnia, uszyta kilka miesięcy temu. Czerwone minky połączone z szarą bawełną w gwiazdki i napis z czerwonego filcu. Pracochłonna, ale było warto :)

8 komentarzy:

  1. poduchy świetne :) polecam :) ta dla"dorosłego" jest moja a dokładniej zostanie podarowana mamie na dzień matki :) ostatnio trochę podróżujemy samolotem ;) i wiem , że taką chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne poduchy, uwielbiam takie, choć żadnej jeszcze nie udało mi się kupić :D, chyba muszę się zaopatrzyć w podobną, jest to super pomocnik w podróży :) A twoje jak zwykle cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super "rogale", ja mam jeden większy i jest boski. Taka poduszka ma szereg zastosowań i przydaje się w każdym wieku dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne poduszki, a ta z jeżykami jest zabawna i przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba przestanę tu zaglądać, bo stanę się największym lizusem na świecie! Wszystko co uszyjesz zachwyca mnie bez wyjątku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie poduchy są bardzo wygodne, a Ty dodatkowo uszyłaś je prześlicznie z cudnych tkanin. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym była dziewczyna z kosmosu :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne! Mi by się taka przydała do siedzenia przed telewizorem hihi :P

    OdpowiedzUsuń