Etykiety

poniedziałek, 23 maja 2016

Baletnica Józefina

Oto najbardziej kolorowy królik w stylu Maileg w moim wydaniu. Baletnica Józefinka w różowej bluzie i turkusowej spódniczce z tiulu - to energetyczne i bardzo dziewczęce połączenie kolorystyczne jest genialne!
Spódniczkę robiłam (nie szyłam). Jest to przeplatana, plątana spódniczka tutu. Efekt końcowy jest genialny. Gęsta, rozkloszowana, wielowarstwowa - rodem z baletu. Z tego samego tiulu zrobiłam coś w stylu fascynatora i doszyłam przy uchu króliczki.
A na koniec słów kilka o bluzie! Coś takiego szyłam pierwszy raz i choć nie jest idealnie, to jednak najgorzej nie jest. Uszyłam ją z niełatwego do szycia materiału, czyli elastycznej dzianiny w stylu cienkiej dreswóki. Bluza ma komin. Wykrój do niej tworzyłam samodzielnie. A szycie ubrań na te króliki, które ramion nie mają nie jest najłatwiejsze, bo ubrania trudno się na nich układają. Trzeba cierpliwości i czegoś, czego jeszcze nie mam - wprawy w szyciu ubrań ;) 

18 komentarzy:

  1. Józefina jest przeurocza! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Józefina wygląda jak prawdziwa baletnica! jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  3. Baletnica pierwsza klasa! Wszystko jest kwestią wprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Józefina jest cudna i przesympatyczna!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie sobie poradziłaś z bluzą! Józefina jest fantastyczna! Zazdroszczę talentu :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna Józefina :) A spódnica jest fantastyczna, no i te kolory!

    OdpowiedzUsuń
  7. Józefina jest przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowna ^_^ pięknie dobrane kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna króliczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka cudna! :) :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachwycająca:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne ubranko:) Ja swojej królisi chciałam zrobić taką spódniczke ale nie bardzo wiedziałam jaką bluzkę do niej dobrać, dlatego zostałam przy ogrodniczkach. Twoja Józefina wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna ta baletnica, a jaką ma genialną spódniczkę! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Baletnica urocza, a te malutkie ubranka są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna :) śmieszna minka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Józefina jest przecudna, a to połączenie kolorów dodaje energii jak nic!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak na baletnice przystało ma piękne totu :)
    Super królik.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi też ta baletnica Józefina bardzo się podoba :)

    OdpowiedzUsuń