Etykiety

środa, 17 lipca 2019

Dwustronne bawełniane ekotorby

Ekotorby, to w dzisiejszych czasach must have! To o wiele lepsze rozwiązanie od klasycznych foliówek i reklamówek. Nie tylko korzysta na tym środowisko, ale i nasz portfel. Ja bez mojej bawełnianej torby nie wyobrażam sobie już zakupów. 
Ostatnio takie torby uszyłam też dla 2 dziewczyn.
Dla znajomej uszyłam torbę z połączenia czarnej bawełny w ogrodowe kwiaty i bawełny w trójkąty.
Dla bratowej torbę z bawełny we flamingi oraz w kolorowe liście paproci. 
Dzięki łączniu 2 rodzajów bawełny torby te nie tylko stają się 2 w 1 i można je dopasować do stylizacji, humoru czy pory roku, ale także są mocniejsze i można w nich nosić duże zakupy :)

3 komentarze:

  1. Tak swietny pomysł z tym 2w1!

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnia torba jest świetna! większość tych bawełnianych jest po prostu biała (a raczej szarawa) i co najwyżej z nadrukiem, a ta ma soczyste, intensywne kolory, opcja dwustronna tylko podwyższa ich wspaniałość :) do tej pory raczej brałam papierowe torby na zakupy (foliowych nie lubię, a bawełniane mi się nie podobały), ale teraz może zmienię zdanie :)

    OdpowiedzUsuń