Etykiety

piątek, 15 lutego 2019

Duża wyprawka dla Tosi

Taką dużą wyprawkę uszyłam dla małej Tosi, która już niebawem powiększy rodzinę mojej znajomej. 
W jej skład wchodzą rzeczy uzupełniające wyposażenie łóżeczka oraz rożek niemowlęcy, kocyk minky, poduszka do karmienia, szyte literki i żyrafka.
Z połączenia bawełny w piękne granatowo-szare róże z jasnoniebieskim, lodowym błękitem uszyłam poszewki na pościel do łóżeczka (100x130 i 40x60), panelowy ochraniacz do łóżeczka (50x60x50) oraz organizer do łóżeczka (55x55). Jest to delikatne połączenie. Łóżeczko będzie stało na ciemnogranatowej ścianie, więc te dodatki pięknie rozjaśnią to miejsce.
Druga część wyprawki, to kocyk minky (100x80 cm) wypełniony owatą o grubości 1,5 cm, rożek niemowlęcy oraz poduszka do karmienia. Jest to połączenie bawełny w te piękne, a zarazem delikatne róże z obłędnym minky w kolorze kobaltu.
Ostatnia część wyprawki, to dekoracyjne literki tworzące imię Tosia nawiązujące kolorystyką do całego zestawu. Nie mogło tu też zabraknąć ulubieńca maluchów, czyli żyrafki w granatowe kropeczki - ten materiał na pewno będzie budził zainteresowanie maleństwa, bo jest kontrastowy. 
Ten zestaw udowadnia, że wszelkie odcienie niebieskiego, to nie kolory zarezerwowane tylko i wyłącznie dla chłopców. Zestaw dla dziewczynki prezentuje się super i przełamuje sztampowy róż, który widzimy niemal wszędzie! Dla mnie bomba!

7 komentarzy:

  1. Oj dla mnie tez rewelacja! Róż toleruje ze względu na córki ale w swojej garderobie nie używam takze jak dla mnie uszylas swietny zestaw!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. mojej kuzynce właśnie urodziła się córeczka i też dała jej na imię Tosia :D w dodatku ma pokoik w kwiaty, choć akurat w odcieniu fioletu, a nie niebieskiego. Czy zestaw robisz też na zamówienie czy tylko dla znajomych? czy zamiast kocyka minky mógłby być to koc bawełniany taki do wózeczka dla maluszka?

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne!! Trzeba mieć talent!!!

    OdpowiedzUsuń