Etykiety

piątek, 14 grudnia 2018

Podaj Dalej 4/2018 - paczka wysłana

Do udziału w moim ostatnim w tym roku Podaj Dalej zapisała się tylko jedna osoba - Asia prowadząca blog Asikowy Kąci. Czekałam  na kolejną chętną osobę, ale się nie doczekała, więc przygotowałam 1 paczkę i wysłałam ją do Asi. Postawiałam w niej na moje wyroby i na 2 drobne gadżety sklepowe. Od razu wiedziałam, że zrobię paczki (a w tym wypadku paczkę) w świątecznym klimacie i postaram się, żeby do Asi dotarła przed świętami. 
W mailu od Asi dostałam informację, że mile widziałaby w paczce jakąś zabawkę dla półrocznego chłopca. Życzenie to spełniłam i uszyłam kostkę sensoryczną, która grzechocze i szeleści oraz ma gryzak. Dla Asi uszyłam poduszkę ze świąteczną aplikacją. Do tego dołożyłam świąteczny mini żel do kąpieli i słodką czekoladę.
Wiem, że paczka jest już u nowej właścicielki więc śmiało prezentuję Wam jej zawartość :) Teraz u Asi wypatrujcie kontynuacji zabawy!

1 komentarz: