Etykiety

piątek, 26 października 2018

Nietuzinkowa torba z ekoskóry

Przyszedł czas na to, żebym uszyłam swoją pierwszą dużą torbę w całości z ekoskóry. Zostałam poproszona o złotą torbę z czarnymi dodatkami. Bałam się, że w efekcie końcowym może ona wyglądać jak ze stadiony dziesięciolecia. Przymierzając się do jej szycia postanowiłam zastąpić zwykłą gładką czarną ekoskórę, ekoskórą czarną pikowaną. Stwierdziłam, że dzięki temu będzie ona wyglądać ciekawiej i nabierze niebanalnego charakteru. Nie myliłam się! Dzięki niej złtoa ekoskóra nie gra pierwszych skrzypiec! Jest równoważona przez czerń i torba wygląda stylowo, a nie kiczowato!
W tym przypadku torba zapinana jest na zamek, a w środku ma beżową podszewkę w groszki i 2 małe kiszonki, w tym 1 na zamek.
Jest to duża i pojemna torba. Ma 39 cm wysokości, 37 cm szerokości i dno o szerokości 10 cm. Rączki są szerokie i wygodne do noszenia.
Dziś torba trafiła w ręce nowej właścicielki i mam nadzieję, że spełniła ona jej wszystkie oczekiwania :)

4 komentarze: