Etykiety

piątek, 7 września 2018

Kosz na zabawki dla małej Marysi

Ciocia małej Marysi zapragnęła z okazji urodzin obdarować ją nie zabawkami, a czymś, co je pomieści. Poprosiła mnie o uszycie pojemnego kosza na zabawki. 
Znając preferencję Marysi wybrała na bazę kosza piękną bawełnę we wróżki, do której dobrała szarą bawełnę w serduszka.  Ja te materiały połączyłam i wyszedł taki oto kosz.
Ma on 40 cm średnicy i 70 cm wysokości. Jest więc nieco wyższy niż większość koszy, jakie do tej pory szyłam.
Tego typu kosze usztywniam owatą tapicerską. Dzięki takiemu wypełnieniu można je bez problemowo prac w pralce. 

5 komentarzy:

  1. Rewelacja... oglądałam już u Ciebie na blogu inne podobne i każdy bardzo mi się podoba :) jako mama maluszka wiem że takie rzeczy baaaardzo się przydają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super ten kosz, bardzo dziękuję za przesyłkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, z szyciem radzisz już sobie po mistrzowsku :)

    OdpowiedzUsuń