Etykiety

wtorek, 31 lipca 2018

Etui na książkę

Podjęłam się nowego wyzwania! Zostałam poproszona o uszycie bawełnianego etui na książkę. Ja jako osoba, która bardzo lubi czytać książki, nie czuję potrzeby posiadania takiego gadżetu. Jednak wiem, że niektórzy lubią mieć książki ładnie ubrane. Kiedy zostałam więc poproszona o uszycie takiego etui, to chętnie podjęłam to wyzwanie. 
Na etui zostały wybrane 2 bawełny - jedna w hinduski wzór, a druga granatowa w gwiazdy.
Do kompletu uszyłam także zakładkę do książki
Etui zapinane jest za pomocą gumki.
Mieści ono książkę o maksymalnej wysokości 22 cm i mającej nawet ok. 900 stron.
W środku znajduje się kieszonka na zakładkę.
Całe etui jest usztywnione wigofilem, który znajduje się pomiędzy bawełnami. 
Wiem, że wlaścicielka etui jest z niego mega zadowolona!

6 komentarzy:

  1. Też bym była szczęśliwa mając takie etui - jest boskie!

    OdpowiedzUsuń
  2. I to najwazniejsze ze zamawiająca szczesliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że jestem zadowolona, od tygodnia jest w użytku i sprawuje się świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne, a dodatkowo książka w podrózy nie jest tak narazona na uszkodzenia i wszelakie zabrudzenia
    Fajny gadżet :)

    OdpowiedzUsuń