Etykiety

poniedziałek, 25 czerwca 2018

Upominkowy zestaw dla małej Gabrysi

Już niemal 2 tyg temu na świecie pojawiła się moja kolejna bratanica - Gabrysia. To dla niej uszyłam taki praktyczny zestaw upominkowy - dużą kurę do karmienia, kokon niemowlęcy i poduszkę antywstrząsową.
Na kokon wybrałam minky w kolorze lodów truskawkowych oraz piękna bawełnę w owieczki. To połączenie na żywo wygląda na prawdę niesamowicie.
Dzięki kokonowi mała może spać na kanapie i mama dziecka może być spokojna, że nie spadnie ono z niego. 
Kurę do karmienia uszyłam również z minky w kolorze lodów truskawkowych. Do niego dobrałam szarą bawełnę w groszki.
Mam nadzieję, że te upominki będą na prawdę przydatne :)

4 komentarze:

  1. WOW! Fantastyczny komplecik :)
    Agniesiu, chciałabym Cię zapytać ile taki komplecik u Ciebie kosztuje?
    Niebawem będę potrzebowała czegoś takiego na prezent.
    Jeśli chcesz to odpisz mi w wiadomości prywatnej na:

    mikaglo@interia.pl

    Z góry bardzo dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń