Etykiety

piątek, 9 lutego 2018

Szczurek

W grudniu Świnoujscy wolontariusze prowadzący fanpage na FB Zwierzaki z Wsypy poświęcony zwierzakom znajdującym się w świnoujskim schronisku zorganizowali konkurs na świąteczne zdjęcie zwierzaków domowych. Jednocześnie zostałam poproszona o uszycie nagrody głównej - czyli podobizny zwierzaka ze zwycięskiego zdjęcia. Konkurs został rozstrzygnięty na początku stycznia i wtedy sama dowiedziałam się kto wygrał i kogo podobiznę będę szyła.
Zwycięzcą został szczurek dumbo zwany Ucho. Jego właścicielka przesłała mi dodatkowe zdjęcia i powiedziała na co szczególnie zwrócić uwagę przy jego szyciu - bardzo charakterystyczne okazały się uszy, które są duże i odstające. 
Tak wygląda moja podobizna szczurka zwanego Ucho.
Szczurek (nie licząc ogona) ma ok 40 cm długości. Uszyłam go z białego polaru oraz czarnego i różowego minky. Uszy są wręcz karykaturalnie duże, ale okazało się, że jest fajną podobizną szczurka ze zwycięskiego zdjęcia.
Szyjąc zachowałam asymetrię ubarwienia pyszczka małego gryzonia.
To była kolejna fajna szyciowa przygoda!

10 komentarzy: