Etykiety

środa, 4 października 2017

Prosta torba z różanym wnętrzem

Obiecałam Wam ostatnio torbę w nowym stylu z tkaniny tapicerskiej imitującej rattan. Obietnicy więc dotrzymuję!
Oto prosta torba z wieloma kieszonkami. Smukła, zgrabna, elegancka i sportowa w jednym.
Torba ta ma ok. 38 cm szerokości i 40 cm wysokości. Jej dno ma szerokość 10 cm. Spokojnie zmieści format A4. Posiada wygodne uszy do noszenia jej na ramieniu, oraz długi regulowany pasek. Zapinana jest na zamek
Na dole torby znajdują się 2 kieszonki. Jedna z nich obszyta jest naturalną skórą w kolorze szarym i wszyty ma dekoracyjny zamek.
W środku torba ma różaną poszewkę - wszystko zgodnie z życzeniem znajomej, dla której uszyłam tą torbę. Poszewka ma 2 dodatkowe kieszonki - jedną zapinaną na zamek, a drugą wsuwaną np. na telefon.
Obie kieszonki z przodu zapinane są na zatrzaski magnetyczne. 
Na skórzanej kieszonce zamek miał być tylko atrapą. Ale na upartego może to być kolejna kieszonka ;)
Ta torba została określona jako najfajniejsza ze wszystkich moich toreb! Wcale się temu nie dziwię. W kolejce po podobną torbę stoi już kolejna osoba :)

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tym całkowicie! Zaprojektowałyśmy ją ze znajomą! Dzięki

      Usuń
  2. O ja cię! Zakochałam się w tej torbie! :) Niech dobrze służy znajomej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie uszyta , ma piękną poszewkę :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba, szczególnie ta ilość kieszonek. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ta ilość kieszonek jest mega praktyczna :) Dzięki

      Usuń
  5. Piękna torba! Bardzo mi się podoba :) Chociaż każda z Twoich toreb ma w sobie TO COŚ!

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał, wygląda fantastycznie! Bardzo mi się podoba, fajnie, że pasuje i na elegancko, i na sportowo.

    OdpowiedzUsuń
  7. też uważam że jest najfajniejsza! nie żeby poprzednie nie były ale ta jest poprostu super :) bardzo mi ten krój do gustu przypadł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. torbą jestem oczarowana, super wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietna! I te róże jej dodają wdzięku i "kobiecości" :)

    OdpowiedzUsuń