Etykiety

poniedziałek, 10 lipca 2017

Fioletowa torebka z Myszką Minnie

Pewna mała Ola zobaczyła na moim blogu torebkę z Myszką Minnie. Tak jej się ona spodobała, że zażyczyła sobie podobną. Pewien wujek Oli postanowił spełnić to życzenie i poprosił mnie o jej uszycie. Mi nie pozostało nic innego, jak zakasać rękawy i zabrać się do pracy.
A jako, że sama w planach miałam uszycie dla Oli torebki, tylko wahałam się co na niej umieścić, bardzo mi oboje ułatwili zadanie.
Sama jednak wybrałam kolor bazy torebki - fioletowy, zamszowy materiał tapicerski.
Ola ma 3 lata więc torebka ma wymiary dostosowane do dziecka w tym wieku - ok 20 cm szerokości i 15 cm wysokości.
Pasek ma ok 100 cm długości i szerokość 2,5 cm. Jest regulowany.
Aplikacje wycięłam z cienkiego filcu. Niektóre jej elementy naszywałam ręcznie. 
Kokarda myszki jest z bawełny.
W środku, podobnie jak w poprzedniej torebce, umieściłam podszewkę w kolorze kokardy.
Nie obyło się też bez kieszonki na drobiazgi. 
Torebka zapinana jest na zatrzask magnetyczny.
Ola bardzo ucieszyła się z prezentu! :)

10 komentarzy:

  1. Piękna torebunia :) klientki masz jak widać w każdym wieku ;) Liwia też coś często chodzi koło mojej nerki... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekniusia. Dla małej księzniczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna :) Prezentuje się na prawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudeńko pięknie dopasowana kokardeczka z podszewką

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka jest super��Ola się z nią nie rozstaje ��

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja Lilka byłaby taką zachwycona- uwielbią Myszkę Mini.

    OdpowiedzUsuń