Etykiety

sobota, 10 czerwca 2017

Miś dla małej Kamy

Szukając prezentów dla maluszków, szczególnie wybierając się do nich w pierwsze odwiedziny najczęściej decydujemy się na ciuszki lub zabawki. Jeżeli chodzi o te drugie, to polecam zabawki personalizowane, które będą też fajna pamiątką. Dobrze jest dobierać też wielkość zabawki do wieku i możliwości dzieci - tak, żeby ta zabawka mogła od razu wylądować w ich rączkach, a nie czekać na odpowiedni moment czasami nawet kilka ładnych miesięcy.

Jakiś czas temu znajoma poprosiła mnie o uszycie personalizowanego misia dla małej Kamy.
W dodatku miś miał mieć tiulową spódnicę baletnicy.
Jej prośbę tak urzeczywistniłam.
Spódniczka jest ściągana. Tiul małe dzieci może drażnić bo jest dość sztywny, dlatego Kama może spokojnie bawić się misiem bez spódnicy.
Miś ma ok 20 cm wysokości. 
Imię wyszyłam dzięki mojej maszynie, która ma tryb wyszywania liter. Ich wielkość idealnie pasuje do wielkości miśka.

4 komentarze:

  1. Piękny miś :) bardzo się ucieszyłam, kiedy Kama dostała go w prezencie :) mamy już niezłą kolekcję Twoich arcydzieł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy miś. Fajna ta Twoja maszyna, taka opcja i mi by się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od razu wiedziałam, dla jakiej małej Kamy ten miś ;) Jest cudny, na pewno jest świetną zabawką i później będzie piękną pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń