Etykiety

czwartek, 25 maja 2017

007, czyli moja wersja poduszki fana najsławniejszego agenta świata

Ostatnio zostałam poproszona o uszycie poduszki dla małego wielbiciela kultowej postaci - Jamesa Bonda. Projekt był dla mnie mega ciekawy, bo sama lubię te filmy. Nie poszłam na łatwiznę i nie naszyłam tylko samego loga 007 z pistoletem. Postanowiłam naszyć też charakterystyczną sylwetkę.
Tak oto powstała taka poduszka :)
Aplikacja to nic innego, jak biały cienki filc. Na czarnej bawełnie wygląda idealnie. Sama nie spodziewałam się aż tak fajnego efektu. Musze przyznać, że z tego jaśka jestem mega dumna!

9 komentarzy:

  1. Rewelacyjna poduszka! Zachwyci każdego fana Agenta 007! Świetny efekt!


    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja Agniesiu :) Ale trafiłaś, uwielbiam serię o tym rewelacyjnym agencie :) A poducha mega wypasiona!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super to wygląda! Genialna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. James Bond na pewno chciałby ją mieć:) Świetna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja, super że nie poprzestałaś na samym logo, grafika wygląda kapitalnie - wielkie brawa dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  6. Jako wielbicielka Jamesa Bonda, wpadam w zachwyt. Poducha jest cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. GENIALNA!!! Wyszła cudownie!!!

    OdpowiedzUsuń