Etykiety

piątek, 10 czerwca 2016

Żyrafy - ulubieńce najmniejszych maluszków

Żyrafy, to hit szyciowy wśród moich wytworów dla maluszków. Z relacji niejednego już rodzica, którego dziecko bawiło się taką żyrafą wiem, że jest to jedna z ulubionych pierwszych zabawek, która zazwyczaj jest wymemłana w każdy możliwy sposób i w każdą możlią stronę. Teraz doszło już do tego, że nie tylko sama je prezentuję maluszkom pojawiającym się na tym świecie, ale także doradzam innym, którzy proszą mnie o uszycie czegoś, że taka właśnie żyrafa dla noworodka będzie najlepszą zabawką. 
Jako, że nie ma miesiąca, żeby choć jedna taka żyrafa nie powstała, to dziś prezentuje Wam małą galerię zbiorczą żyraf, które powstały w ostatnim czasie.

Te 2 żyrafy to prezenty dla 2 chłopców. O uszycie zielonej zostałam poproszona, a jasno-niebieska to mój prezent, który trafił do małego Cezarego - odważnego chłopca, któremu bardzo spieszyło się na ten świat ;) 
Z kolei ta żyrafa trafiła do małej dziewczynki. 
A różową żyrafę szyłam po raz pierwszy :)

14 komentarzy:

  1. Świetne żyrafki, każde dziecko będzie zadowolone z tak cudnej zabawki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne! Bardzo mi się podobają kolorki :) Ale maluszki mają zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, naprawdę są rewelacyjne. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne żyrafki, aż żal, że się już nie jest maluchem i się nie można takimi pobawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Są i żyrafki :) Z metką do memlania, świetne cudaczki :)

    OdpowiedzUsuń