środa, 27 kwietnia 2016

Dwustronna pościel dla niemowlaka z szarością w roli głównej

Przyszła i na mnie pora z uszyciem pierwszej pościeli. Jakoś tak wyszło, że do tej pory nie szyłam tak praktycznej rzeczy jaką jest pościel. Znajoma jednak poprosiła mnie ostatnio o uszycie kilku kompletów pościeli dla jej maleńkiej córeczki. 
Niby rzecz banalna, ale nie w tym przypadku - trochę ją skomplikowała pewna osobliwa poduszka dla niemowląt.
Zamówienie znajomej obejmowało różne wariacje na temat szarości. Ta pościel to jedna z jej odsłon.
Poszewki na kołderkę i poduszkę są dwustronne - z jednej strony szara bawełna z serduszka, z drugiej szaro - biały zygzak. 
Cała pościel jest wiązana na troczki. W przypadku pościeli dla dzieci takie wiązania wyglądają na prawdę bardzo uroczo :)
A wracając do osobliwości poduszki dla niemowlaka - poduszka ma geometryczny kształt musiałam bardzo dokładnie rozpisać wymiary wykroju, a koniec końców i tak coś mi się nie udało i musiałam nanosić małe poprawki. Ale ostatecznie wyszło chyba dobrze.

12 komentarzy:

  1. Piękna praca, super kolorki wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna pościel, tkanina super, nawet nadałaby się na normalną dużo pościel

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczna posciel :)) No i rzeczywiscie ciekawa poduszka :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna : ) aż by się chciało znów być niemowlakiem ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczniutka:) Piękne materiały wybrałaś:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna pościółka, sama chciałabym taką! Kocham szarości i takie proste wzorki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wygląda! Tylko dziwi mnie, że dla niemowlaków taka nieco uniesiona poducha, myślałam że bobaski muszą na płaskim leżeć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wzór na materiale jest po prostu genialny! :) Piękna praca.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie genialnie i perfekcyjnie:).

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna pościel. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń